Guztira, mundu osoan zehar banatutako 20 mapa baino gehiago dira, eta 47ren historia kontatzen digute, Agentziaren zerbitzura dagoen hiltzaile gisa. Baina Hitman 3ren azterketan jarriko dugu arreta, gure agentea Providenceko hiru bazkideak desagerrarazteko prest dagoela, Diana Burnwood eta Lucas Grey lagun zaharraren laguntzarekin. Agentearen historia honaino jarraitu badugu, jolasak amaiera perfektua bezala funtzionatzen du. Baina gure kasua ez bada, lasai, Hitman 3k “behin betiko itxiera” gisa funtzionatzeko asmoak aukera ematen baitigu laster egoera batean jartzeko eta historiaz gozatzeko.
Hilketaren sandbox bat
Hitman 3ren maila bakoitza “sandbox” txiki bat bezala hedatzen da, non egile bezala ditugun trebetasunak probatzen diren. Askotariko sei agertoki dira, gure “sormena” saritzen dutenak. Helburu nagusia gure biktima detektatzea eta desagerraraztea da, aurkitu gabe, baina mapa bakoitzak misioa gauzatzeko moduan “birsortzeko” aukera ematen digu. Dubain, munduko eraikin garaienaren goiko solairuan biltzen diren bi helburu isilarazi behar ditugu, Thornbridge etxean (Dartmoor), eszenatokia erabat aldatzen da, eta 47k detektibe lanak egiten ditu, Agatha Christieren eleberri baten Cluedoren antzeko krimen bat ebatzi behar duena. Harraparia preso bihurtzen da Berlinen, dantza-klub batean “galtzea”, IKAko 5 agente aurkitzea eta horiekin amaitzea denean helburua, antolakuntzari mezu bat bidaltzeko. Eta Chongqingek, datu zentroak, piztiaren bihotzean infiltratzea proposatzen digu, Txinako kaleak eta segurtasun handiko instalazio bat uztartzen dituen eszenatoki batean. Azkenik, 47 bisitatuko ditu Mendozako (Argentina) upategi batek eta Karpatoak zeharkatzen dituen tren batek. Maila horien guztien diseinua nahiko irekia da, eta bihurgunez, bide alternatiboz eta tranpa egiteko moduez beteta dago.
Heriotzaren maisua
Exekuzio garbi bat egitea nahiko zaila da. Mailek esplorazioa eta planifikazioa eskatzen dute, eta joko-sistemak lehen jokoetatik ezagutzen genuen horretan sakontzen du. Gure biktimen lurra eta mugimendua ezagutzen ditugunean, metodo bat aukeratu behar da, tresna klasikoetatik, hala nola edariak pozoitzea edo baranda batetik prezisio-errifle hutsezinera bultzatzeaArgi dago askoz ere pozgarriagoa dela agertokiko objektuak erabiltzea lortzen badugu, eta lekuko askok diote ustekabeko heriotza izan zela. Hala eta guztiz ere, 47ko arma nagusia zibilak konorterik gabe uzteko aukera da (behar ez diren heriotzengatik zigortzen gaituzte), eta beren jantziekin mozorrotu ahal gara eremu mugatuetan sartzeko. Historia misio bat egitea ez da oso zaila (30 minututan helburua bete dezakegu), baina maisuki egiteko askoz gehiago behar da.

Balorazioa
Hitman 3k amaiera ematen dio trilogiari kokapen berriekin, gure helburua desagerrarazteko hamaika aukerarekin, eta hobekuntza teknikoekin, aurreko jokoen mailetan ere gozatu ahal izango ditugunak, dagoeneko eskuratu baditugu. Ez du bilakaera handirik izan, baina emanaldi ona da, oraingoz, 47 agenteari agur esateko.
OnenaTxarrena
Trilogiarako itxiera ona, aurreko joko-mailak inportatzeko aukera ematen diguna eta VRrekin bateragarria dena. Dartmoorren maila.Mekanika batzuk zaharkituta geratu dira. I.A.ko akatsek esperientziatik\”atera” gaitzakete.