1. PS4 eta Xbox One-n aterako da; edizio eskuragarriak
    Resident Evil 8 Villageren erreserbak atzo gauean hasi ziren, Amazon edo Game bezalako denden bidez, baina edizio estandarrean bakarrik. Jakina, PS Storen, Microsoft Storen eta Steamen edizio digitala plataforma guztietarako erreserbatu dezakezu. Capcomek zurrumurruak uxatu zituen PS4 eta Xbox Onerako bertsioak baieztatuz, eta bildumagile edizioen edukiak zehaztuz: Deluxe, Collector ‘s Edition, erreserbetarako Bonus eta Resident Evil Village eta bere aurrekoa den Resident Evil 7.
  2. Bere historiaren xehetasunak (balizko SPOILERS)
    Resident Evil 8 Village-ren bilbe nagusia oraindik ezagutzera eman ez den arren, Ethan Winters (Resident Evil 7ko protagonista) Dimitrescu gazteluan sartu eta bere alaba Rose txikiaren bila joan beharko da, Lady Dimitrescuko banpira klanak bahitu duena. Zaleek Chris Redfieldek neskatoa bahitu eta Mia Winters, gure protagonistaren emaztea, hiltzen zuen eszena misteriotsuari buruz teorizatzen dute. Ikuspen bat izan liteke, Ethanen zainetan dabilen birusaren ondorio, baina hau suposizioak dira.
  3. Bi agertokiak eta girotzea
    Resident Evil 8 Village eta bere trailer berriaren webguneak bi eszenatoki ezberdin erakusten ditu, baina oso litekeena da jokoak beste toki alternatibo batzuk ezkutatzea, sagako beste jolas batzuetan gertatu ohi den bezala. Oraingoz, La Aldea eta El Castillo ikusi ahal izan ditugu, bakoitza bere estilo bisualarekin. Resident Evil Villagek izu gotikoaren aldeko apustua egin du, eta Capcomen arabera, eszenatoki handi bat izango dugu etsaiak esploratzeko, garaitzeko eta izugarrikeria guztiak gainditzeko. Deigarria da emanaldi honen xehetasun banpiriko ugariak, Resident Evil-erako haize fresko bat.
  4. Dimitrescu andrearen banpiro-klana
    Resident Evil 4 sektarekin gertatzen zen bezala, Resident Evil Villagen banpiresa odoltsuetatik ihes egin beharko dugu Dimitrescu gaztelu osoan zehar, Lady Dimitrescu emakume lirain (eta beldurgarri) baten gidaritzapean, PS5en demoa amaitu dutenek aurrez aurre esperimentatu ahal izan dutena. Hala ere, badirudi norbait Dimitrescu andrearen eta bere banpiro-anaitasunaren hariak mugitzen ari dela, trailer berrian ikusi genuen bezala. Gainera, banpiroen familiako beste pertsonaia batzuk daude, Heisenberg kasu (ez, ez da Breaking Baden prota.
  5. Heisenberg anaia
    Lady Dimitrescauk berak esan dio Ethani trailer berrian: ” nire anaiaren ergeletik ihes egin ahal izan duzula ikusten dut ”. Bada, badakigu duela hilabete batzuk ikusi genuen kapela eta eguzkitako betaurrekodun pertsonaia misteriotsuaz ari dela. Lady Dimitrescuren anaia da, eta Heisenberg du izena. Pertsonaia hau Resident Evil 7ko Jack Bakerren bertsio bat izan liteke, eta umore berezia izango duela hitzematen du. Jakina, botere eta trebetasun bereziak izango ditu, hala nola, bere familiako gainerako kideak eta bi mailu handi.
  6. Intsektuak, saguzarrak, saguen aldaketak
    Resident Evil Villageren azken trailerrean oso aldaketa interesgarriak ikusi genituen sagarako. Ez bakarrik haien girotzea, baita, oraingoz, bele klasikoen ordezko diren noizbehinkako etsaiak ere. Saguzar hodeiak dira, gazteluko biztanleak banpiroak izatean logikoa dena, baina gehiago daude… izan ere, beste sekuentzia batean intsektu hodei bat bezala ikusi ahal izan genuen (erleak edo kakalardoak) gure protagonista jazartzen, Ethanen larruan ere sartuz eta eskuetan zauri izugarriak eraginez. Agian Resident Evil 3 Remakeko intsektu parasito gogaikarri eta pozoitsuen antza izan lezakete.
  7. Etsaiengandik defendatzeko moduak
    Resident Evil orok bere defentsa-mekanikak ditu etsaien aurrean, bai eta mugimenduak ere erasoetatik libratzeko. Resident Evil Village-n, Resident Evil 7-ren antzeko kontraerasoak izango ditugu, baina are mugatuagoak. Ez da ahaztu behar isilpekotasuna oso elementu garrantzitsua izango dela. L1 botoia PS5 eta PS4n sakatzen badugu (eta dagokion botoia Xbox eta PCn), gure aurka oldartuko den eraso edo etsai batetik libratuko gara, nahiz eta une horretan gure osasunaren eta erresistentziaren araberakoa izango den. Eskibak ere egongo dira, sagako ohiko elementua.
  8. Resident Evil arloaren inbentarioa 4 Zaleek atsegin izango duten berritasun handienetako bat Resident Evil 4k zuen inbentario-sistemaren oso antzekoa da. Jakina, hutsune eta espazio mugatuak egongo dira, baina armak eta objektuak Tetris maila bat balitz bezala sartu beharko ditugu. Adibidez, doitasunezko fusila bezalako armak egongo dira, inbentarioaren espazio bat edo bi baino gehiago hartuko dituztenak, eta, beraz, inbentarioaren espazioa kudeatu eta ahokatzea eragin beharko da. Horrek gogoraraziko dizu noiz egiten dituzun maletak oporretara joateko; eta hala da, berdin da (edo antzekoa, hara).
  1. Objektuak eta nahasketak konbinatzea eta aztertzea
    Resident Evil jolas on guztietan bezala, Villagen ere modu adimentsuan kudeatu beharko ditugu munizioa eta objektu sendagarriak. Item bakoitza aztertzeko aukera aurkitzen dugu, askotan bide berriak eta aurrera egiteko ezinbestekoak diren giltzak, bitxiak edo eraztunak bezalako objektuak erakutsiko dituena. Beste batzuetan, bi objektu konbinatu beharko dira beste bat lortzeko, ez bakarrik belarrekin, baita historiako giltzarri diren itemekin ere. Resident Evil 8 Villagek hau ekarriko du bueltan, eta baita beste nahasketa batzuk ere, hala nola Resident Evil 3 Remaken lehergailuekin gertatzen zena.
  2. Arma berriak
    Armak Resident Evil Villageren alderdi garrantzitsu bat dira, oraingoan kalte sistema zehatz bat izango duena, argiztapen dinamiko sinestezinaz gain. Trailerretan EM1 pistola ikus daiteke, inbentarioko sei espaziotan dagoena, eta M1897 eskopeta, hamar espaziotan dagoena. Lehen pertsonako perspektibak eta shooter sistema hobetuak borrokaldiak askoz gogorragoak izatea eragingo du, eta, gainera, arma-piezak erosi eta hobetu ahal izango ditugu. F2 doitasun-erriflea ere ikusi dugu. 12 espazio hartzen ditu, baina suzko potentzia handia du.
  3. El Duque, el mercader de Resident Evil Village
    Resident Evil 4tik datorren beste itzulera handi bat El Duque da, Aldeara garai bateko zalgurdi batean iritsiko den pertsonaia ikaragarria. Ez da beti erabilgarri egongo, baina ziurtatu nahi dizuegu ez dela oharkabean pasatzen, ezta gutxiagorik ere. Harengana joko dugu objektuak, armak, hobekuntzak eta askoz gehiago erosteko. Dukeak behar duzun guztia salduko dizu, Resident Evil 4ko merkatariekin gertatzen zen bezala. Bere diseinu harrigarria ikusi ahal izan dugu, Ethanekin dituen elkarrizketak eta salgai dituen adibide on asko, hala nola armak, bakoitzarentzako piezak, objektu sendagarriak eta beste item batzuk.
  4. Soinuaren garrantzia eta zuzendaritza artistikoa
    Beharbada Resident Evil 8 Village-ren punturik ikusgarriena bere atal artistikoa, bisuala eta soinuduna izango da. Ez dugu zalantzarik oso joko handia izango dela, baina girotzea xehetasunez zaindua izan da, argiztapen eta itzal efektu bikainekin, altzari eta dekorazio gotikoarekin, lehen Resident Evil eta bere remake-ra ere jotzen duten inguruneekin… eta soinua ez da motz geratzen, inolaz ere. Benetako izua somatu dugu Resident Evil Villageren PS5en demoarekin, oihu, ulu, banpiroen arteko elkarrizketa, barre eta ultratumba soinu mordoarekin, PS5en Tempest Engine delakoari esker. Bihotzekoak, mutilak, bihotzekoak.
  5. Puzzleak itzuli dira
    Capcom sagaren elementurik garrantzitsuenetako bat puzzleak dira, eta Resident Evil 8 Village-n berriz ere izango dira. Ezin izan dugu askorik ikusi, baina azken trailerrean ikusten dugun demoaren ateak edo pintxoen arrabolak hortz luzeak jartzen dizkigute. Oso litekeena da Heisenbergek puzzle edo tranpa hauekin zerikusia izatea, Lady Dimitrescu bezala. Estatuentzako eta beste egitura klasikoentzako lekua ere badago Resident Evil-eko joko klasikoetan.
  6. Etsai berriak
    Resident Evil 8, etsaiei dagokienez, lehenagokoa eta geroagokoa da. Aipatutako saguzar eta intsektuez gain, Villagek zonbiak ekartzen dizkigu bueltan, oraingoan Erdi Aroko jantziekin. Badakigu gizon otsoei ere aurre egingo diegula, frankiziarako berritasuna. Resident Evil Village-ren demoan eta azken trailerrean jokoko bilau handiak ikus ditzakegu: banpiresak. Emakume odolzale horiek saguzar-laino bihur daitezke, eta Dimitrescu gazteluan zehar segika ibiliko zaizkigu atsedenik hartu gabe. Gainera, Lady Dimitrescuk atzapar bat heda dezake, Tyrantek dutenaren antzekoa… bitxia.
  7. Bildumatzeko moduko ahuntzak
    Denek maitasunez gogoratuko dituzte Resident Evil 2 Remakeko Mr Raccoon edo Mr. Charlie de Resident Evil 3 Remake. Bada, Villagen ez ditugu objektu sinpatiko horiek izango, baina bai egur landuzko ahuntz misteriotsu batzuk, eszenatokietan bildu beharko ditugunak.
  8. Ingurunea eta objektuak suntsitzea Resident Evil 8 Village-n itzultzen den beste alderdi bat eszenatoki bakoitzeko kutxak, pitxerrak eta beste objektu batzuk suntsitzea da. Horiek aztertu eta haien diseinuaz edo bilbean duten garrantziaz gehiago jakin ahal izango dugu, edo, besterik gabe, suntsitu, gure inbentariorako itemak eta objektuak aurkitzeko. Baina, gainera, zortzigarren atal honek inguruneak suntsitzeko sistema bat gehitzen du. Hau da, etsaiek, tiroek edo leherketek (lehergailu-upelei tiro egitean) agertokiak aldatuko dituzte eta aldaketa ikusgarriak eragingo dituzte, zuhaitzak, egiturak eta abar kaltetuz.
  9. Resident Evil: verse Evil 8 Village Egoitza berria Capcom sagako jokalari anitzeko modu berri batekin etorriko da, eta PS4, Xbox One eta PC jokoa erosten duten guztiek doan gozatu ahal izango dute